Type en druk op Enter.

Leveringsvoorwaarden

Productinformatie

Liefs uit Haarlemmermeer wil je een zo goed mogelijk beeld geven van de producten die zij verkoopt. Daardoor staat in de webshop bij elk product één of meerdere afbeeldingen. Daarnaast geven we bij elk product de specificaties aan, zoals gebruikt materiaal en de werkelijke afmetingen. Bedenk dat de getoonde kleuren op beeldscherm altijd iets kunnen afwijken van de werkelijkheid. Dit heeft te maken met het soort beeldscherm, de instellingen en het omgevingslicht.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn afhankelijk van het formaat en het gewicht. Bij elk product staat vermeld wat de kosten van verzending zijn.

Bij een aantal producten werken we samen met leveranciers die hun eigen verzendkosten doorberekenen. Het kan dus voorkomen dat als je verschillende producten tegelijk besteld, dat je dan meerdere keren verzendkosten betaald. Dit komt doordat alle producten apart worden verzonden.

Levering en bezorging van bestellingen

Zodra wij jouw bestelling en betaling hebben ontvangen, leveren wij binnen de aangegeven tijd de bestelling op het door jou aangegeven adres. Overigens vragen we alleen (persoons)gegevens die wij voor de juiste afhandeling van jouw bestelling nodig hebben. Bij sommige producten mailen wij jouw (persoons)gegevens naar de leverancier zodat zij namens ons de bestelling direct naar jou kunnen toesturen.

Retour

Mocht het product toch niet zijn wat je verwachtte of er is iets onverhoopt niet in orde, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Kunnen we het niet voor je oplossen, dan kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren. We zullen je informeren waar het product heen gestuurd kan worden.

Het artikel moet ongebruikt, onbeschadigd en in eventuele originele verpakking retour worden gestuurd. Indien het product onverkoopbaar is geworden, wordt er niet gecrediteerd. 

Je kunt het pakket retourneren via een servicepunt van PostNL, DHL of DPD. Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren en te laten voorzien van een track & trace code. De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Bij het versturen via de brievenbus is het risico voor de verzender.

Is het product bij ons retour, dan krijg je het aankoopbedrag van het product binnen één week op je rekening teruggestort.

Vragen? Neem contact met ons op

Als je nog vragen hebt over de leveringsvoorwaarden, dan kun je contact met ons opnemen.

Update: december 2021